Als professioneel syndicus beheren wij uw mede-eigendom op een overzichtelijke en correcte manier.
Ons beheer bestaat uit vier pijlers:
Als professioneel syndicus beheren wij uw mede-eigendom op een overzichtelijke en correcte manier.
Ons beheer bestaat uit vier pijlers:
De syndicus staat in voor de volledige administratie van de mede-eigendom. Hij roept tijdig de algemene vergadering samen, hij verstuurt nadien een duidelijk verslag naar alle mede-eigenaars, hij sluit de nodige contracten af en voert alle beslissingen van de algemene vergaderingen uit.
De syndicus voert de boekhouding van de mede-eigendom.Hij stelt een kostenbegroting op, vraagt de provisies op, verdeelt de kosten onder de mede-eigenaars volgens de juiste verdeelsleutels en staat in voor een stipte betaling aan de leveranciers. Kortom, hij beheert de inkomsten en de uitgaven.
De syndicus staat in voor het behoud van het gebouw en coördineert het onderhoud van de gemeenschappelijke delen (poetsbeurten, controle liftinstallatie, oplevering, …). Hij adviseert de eigenaars over onderhouds- en herstellingswerken. Wettelijk verplichte werken worden nauwkeurig opgevolgd en uitgevoerd.
Er wordt regelmatig een check-up gedaan doorheen het gebouw. De mede-eigenaars kunnen de syndicus steeds bereiken indien nodig. Vergaderingen met de raad van mede-eigendom worden gehouden indien nodig en er is steeds een contactpersoon ter plaatse die nauw samenwerkt met de syndicus.
Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder!