Als professioneel syndicus beheren wij uw mede-eigendom op een overzichtelijke en correcte manier.
Ons beheer bestaat uit vier pijlers:
Als professioneel syndicus beheren wij uw mede-eigendom op een overzichtelijke en correcte manier.
Ons beheer bestaat uit vier pijlers:
De syndicus staat in voor het volledig administratief dossier van uw gebouw. Wij roepen tijdig de algemene vergadering samen, maken de notulen op en voeren de beslissingen van de vergadering uit.
De syndicus zorgt voor een gedetailleerde boekhouding van de mede-eigendom met verzorgde jaarlijkse afrekeningen. Kortom, wij beheren de inkomsten en uitgaven nauwgezet. Er wordt een begroting opgemaakt, provisies opgevraagd, kostenverdeling volgens de juiste verdeelsleutels en een stipte betaling van de leveranciers.
De syndicus staat in voor het behoud van het gebouw en coördineert het onderhoud van de gemeenschappelijke delen (poetsfirma’s, onderhoud en keuringen lift, brandveiligheid, opleveringen, enz. ). Wij staan ook in voor een stipte opvolging van uw schadedossiers.
De syndicus komt wanneer nodig langs in het gebouw, al dan niet in combinatie met een bijeenkomst met de raad van mede-eigendom. Een goede samenwerking met de raad en rekencommissaris is zeer belangrijk voor ons.
Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder!